Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2010

“Αν θέλει ο Θεός”

Και πάντα για κάθε τι που σκέφθεσθαι να κάνετε να λέτε
“Αν θέλει ο Θεός”
Μην πάθετε και 'σεις ότι έπαθε κάποιος μια φορά.
Είχε αποφασίσει να πάει στο αμπέλι του για δουλειά.
Αύριο πρωί-πρωί λέει στη γυναίκα του θα πάω στο αμπέλι
“Αν θέλει ο Θεός θα πας” του λέει εκείνη.
“Θέλει δεν θέλει ο Θεός, λέει εκείνος εγώ θα πάω”.
Την άλλη μέρα ξεκίνησε νύχτα.
Στον δρόμο εν τω μεταξύ πιάνει τέτοιος κατακλυσμός, πού αναγκάσθηκε να γυρίσει πίσω.
Δεν είχε φέξει ακόμη.
Χτυπάει την πόρτα “ποιός είναι;” ρωτά η γυναίκα του.
“Αν θέλει ο Θεός λέει εκείνος ο άνδρας σου είμαι!”...
Ὁ άνθρωπος αν θέλει να μη βασίζεται πρέπει να πιστέψει στο “χωρίς εμού ου δύνασθε ποιείν ουδέν” πού είπε ο Χριστός.

Να απελπισθεί δηλαδή από τον εαυτό του με την καλή έννοια και να πιστέψει στην δύναμη του Θεού.
Τότε βρίσκει τον Θεό.
Οι πιο πνευματικοί άνθρωποι απελπίζονται μόνο από το “εγώ” τους 
Διότι το “εγώ” φέρνει στον άνθρωπο όλη την πνευματική δυστυχία.

Γέροντας Παϊσιος  Από το βιβλίο “ΜΕ ΠΟΝΟ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ"
 
 
Οι φωτογραφίες είναι από το προσωπικό μου αρχείο.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).