Κυριακή 29 Αυγούστου 2010

Ικεσία αμαρτωλού

Θεέ μου, λυπήσου με τον αμαρτωλό, που δεν έκανα κανένα καλό μπροστά Σου.

Γλύτωσε με από τον πονηρό και αξίωσέ με ακατάκριτα ν᾿ ανοίγω το ανάξιο στόμα μου και ν᾿ ανυμνώ το Πανάγιο ονομά Σου, του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος.
Συγχώρησέ μου, Κύριε, κάθε τις καρδιάς μου άτοπη επιθυμία, συ που ξέρεις καλά τις καρδιές των ανθρώπων.

Συγχώρησέ με που έρχομαι ανάξια κοντά Σου, γιατὶ σε πόθησα και σε ποθώ.

Συγχώρησέ με τον αμαρτωλό, τον πονηρό, τον ψεύτη, τον ανυπόμονο, τον λιγόψυχο, τον αμελή στις θειες εντολές Σου, εμένα που αμάρτησα στη γη και στη θάλασσα και σε κάθε τόπο.

Μπροστά στα αλάθητα μάτια Σου δεν έπαψα να εργάζομαι το πονηρό, διότι ο πονηρός δεν έπαψε να με μπλέκει στα δίχτυα του με γαστριμαργίες και ηδονὲς και πονηρὲς επιθυμίες, με δόλους και κενοδοξίες και βλασφημίες.

Αλλά συ, Κύριε, που είσαι ο μόνος ελεήμων και Πανάγαθος, βοήθησέ με και σώσε με όπως έσωσες τον άσωτο, τον τελώνη, την πόρνη και τον ληστή.

Ναι, φιλάνθρωπε Δέσποτα, μη με αποστραφείς τον αμαρτωλό και αχρείο, με τὶς πρεσβείες της Παναγίας Δέσποινας, και όλων των Αγίων, διότι είσαι ευλογητός στους αιώνες των αιώνων.

Αμήν.

 Όσιος Μακάριος ὁ Αιγύπτιος


Οι φωτογραφίες είναι από το προσωπικό μου αρχείο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).